Աշնանային մեկ օր էլ անցավ

Մեկ օimg_20160912_133400ր էլ անցավ։ Աշնանային մի գեղեցիկ օր։ Հիմա բոլորդ կմտածեք, թե սովորական օր էր, բայց ոչ, ես այդպես չեմ կարծում։ Այս օրը լի էր հրավառությամբ, որը հաճույք էր պատճառում և, միևնույն ժամանակ, վախեցնում։ Այդ զգացմունքների համադրումը առաջացնում էր մի այնպիսի նոր զգացմունք, որը չեմ կարող բացատրել։ Հիմա ես նորից մենակ եմ ՝ այս հաճելի օրվանից հետո: Դա ինձ ոչինչ է թվում։ Բայց ես գիտեմ, որ ամեն ինչ անցողիկ է, գիտեմ, որ միշտ սպիտակից հետո սևն է գալիս, իսկ սևից հետո՝ սպիտակը։ Եվ ես դա ընդունում եմ՝ որպես իրականություն։ Հիմա կլինեն մարդիկ, որ, սա  կարդալով, կմտածեն, որ ես սխալ եմ մտածում, բայց, ոչինչ, ես դա էլ եմ ընդունում։ Ընդունում եմ, որ ոչ բոլորն են ինձ պես մտածում։ Ամեն ոք իրավունք ունի արտահայտել իր կարծիքը։

Նյութի հեղինակ՝ Աննա Ղազարյան

Leave a Reply

