Մայիսյան 10-րդ հավաք

DSC00374_e1 Բարև ձեզ. Ես Աննա Ղազարյանն եմ: Սովորում եմ միջին դպրոցի 6-րդ դասարանում: Ես կատարել եմ ռուսերեն-հայերեն և ֆրանսերեն-հայերեն թարգմանություններ: Դրանք են՝12,3,4, Ես այս տարի բացահայտել եմ նոր առարկաներ և ունեմ բլոգ: Այս տարի ընտրության գործենեթյունից ընտրել եմ Ֆրանսերեն, որը դասավանդում է մադամ Կարինեն: Ես ունեմ իմ բլոգում դրված շատ ուսումնական նյութեր: Դրանք են՝1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17 Նաև գրել եմ <<իմ անհատական ուսումնական պլանը>> և վերլուծել եմ տարբեր տեքստեր, 1,2: Տեխնոլոգիաից ես կարողանում եմ Sketch up ծրագրով աշխատել, 1: Նաև մասնակցել եմ <<կլոր սեղանի>>: Ես նաև մասնակցել եմ տարբեր նախագծերի, 1,2: Ես կայքում ունեմ ընդամենը մեկ նյութ:

Leave a Reply

