Ես Երկրի բնակիչ եմ

children_around_earth-296x300Այսօր ապրիլի 22-ն է՝ Երկիր մոլորոկի միջազգային օրը: Ես իմ երկիրը շատ եմ սիրում:Ես ձեզ հիմա կպատմեմ իմ մանկությունից, մի պատահար:Երբ դեռ 7 տարեկան էի, ծուլանում էի և միշտ ինչ որ ուտում էի,սիրում էի նետել գետնին,բոլորը վրաս էին նայում և ասում.

-Աննա՛ , չի՛ կարելի երկիրը աղտոտել.

Ես ոչ մեկին չէի լսում և նորից ու նորից նետում էի գետնին:Այ, հիմա եմ հասկանում, որ չի կարելի աղտոտել մեր Երկիրը:Սիրելի՛ երեխաներ և մեծահասակներ, խնդրում եմ մի՛ աղտոտեք մեր երկիրը:

Leave a Reply

