Ես կարողանում եմ

1.Բացատրել ինչու է բնակեցված Երկիր մոլորակը: Որովհոետև միայն Երկիր մոլորորակն է, շրջապատված է մթնոլորտային շերտով:

 

2.Տարբերակել ամպերի տեսակները(փետրավոր,պուտավոր,շերտավոր)իմանալով դրանց նշանակությունը որոշակի կարծիք կազմել սպասվող եղանակի մասին:

 

3.Տարբերակել քամիների տեսակները(բրիզներ,մուսոններ)որի շնորհիվ կարողանում եմ ճիշտ կազմակերպել հանգիստս ծովափում:

 

4.Բացատրել մառախուղի առաջացման պաճառը:(Գոլորշին սառչում է և դառնում էմառախուղ),ինչով են ամպերը տարբերվում մառախուղից(ամպերը ետնոլորտում են երկնքում, իսկ մառախուղը մթնոլորտում):

 

5.տարբերակել լուսնի փուլերը(նորալուսին,վերջալուսին,լիալուսին,կիսալուսին)բացատրել դրանց ազդեցությունը Երկրի վրա

 

6.Բացատրել փաթիլների տարատեսակ լինելը:Դրանց առաջացման պաճառները(Ձմռանը ջուրը գոլորշիանում է և պետք է անձրև գա, բայց քանի որ ցուրտ է այն սառում է և դառնում փաթիլներ:)

 

7.Բույսերի դերը բնության և մարդկանց կյանքում:(Անցնելով բույսերի կազուցվացքը և խնամքը հասկանում եմ դրանց ամփոխանելի դերը բնության մեջ և մարդու կյանքում տաղեր եմ տնկում,ծաղիկներին եմ ջրում,նրանց վրայի կեղտը մաքրում եմ:)

 

8.Կարողանում եմ տարբերակել ֆիզիկական և քիմիական երևույթները:Բերել առորիայից օրինակներ:(Ֆիզիկական-ապակու կոտրվելը,ջրի գոլորշիանալը )(Քիմիական-փայտի այրվելը,)

 

9.Տարբերել և բնութագրել հիմքերը,օքսիդները,թթուները աղերը:Կիռառումը կենցաղում(հանգած կիրը օգտագործվում է մուրաբաներ պատրաստելիս և շինարարությունում)

10.Տարբերել և բնութագրել զգողության, առացգականությունը մարմնի ուժի կշիռը:(Զգողականության ուժը մարդկանց պահում է երկրի վրա և եթե զգողականության ուժ չլինի բոլորս օդում կլինենք)

Leave a Reply

