Ես կարողանում եմ

Ես կարողանում եմ պատմություններ հորինել տրված թեմայով

Երկիր, որտեղ մարդիկ միայն ժպտում են

 

Եթե մարդիկ միմիյանց չնայեն  չար աչքով, պատճառ չունեն չժպտալու: Այդպիսի մի երկիր կա, որտեղ միմիյանց չար աչքով չեն նայում, միմիյանց չքեին նախանձում: Երբ մեկի հետ դժբախտություն է պատահում բոլորը նրան կարեկցում են իսկ երբ մեկը ինչ-որ մեկը լավ բան է ունենում բոլորը ուրախանում են:

 

 

Աշունը իմ աչքերով

Աշնան անձրևները որոնց ձայնը ես այնքան շատ եմ սիրում որ աշխարհում ոչ մի երաժշտություն այդքան հաճելի չի որքան անձրևի ձայնը : Աշնանը հազվադեպ է լինում որ ունենում ես շատ բարձր տրամադրություն, տարվա լավագույն եղանակն է աշունը իր գույներով աշունը լի է հրաշքներով: Սիրում եմ աշունը սիրում եմ անվերջ լսել անձշրևի ձայնը որը ուրիշ ժամանակ այդքան հաճելի չե իր սառնությամբ աշունը մնում է ամենա գեղեցիկը այս աշխարհում երբեք նույն գեղեցկությունը չեք տեսնի ամեն նոր տարի աշունը դարնում է ավելի պայծառ:

 

 

 

Երկու ընկեր

 

Կային երկու ընկերներ, նրանք շատ հավատարիմ էին: Մի օր մի ընկերը միուսից պարտքով մեծ գումար վերցրեց, և գնաց ուրիշ երկիր, մոռանալով երբևէ վերաբարձնել այն:Անցան տարիներ: Մի օր ընկերը իմանում է, որ պարտքը չվերադարձնող ընկերը հիվանդացել է, և գնում է նրան տեսակցության, և ներում է ընկերոջը:

 

Ես կարողանում եմ գրաբարից թարգմանել աշխարհաբար

Լավ է կոյր աչօք, քան կոյր մտօք:- Ավելիլավ է կույր աչքով , քան կույր մտքով:
Լաւ է մանուկ աղքատ եւ իմաստուն, քան զթագաւոր ծեր եւ անմիտ:-Լավ է մանուկ աղքատ և իմաստուն, քան թագավոր ծեր և անմիտ:

 

Ես կարողանում եմ կարդալ, գրել, տեղեկություն գտնել տրված թեմայովվերլուծություններ կետարել և նյութեր պատրաստել:

 

Leave a Reply

