Դիջիպատում

 Ես կատարել եմ ռուսերեն-հայերեն և անգլերեն-հայերեն թարգմանություններ:

Դրանք են՝

 Смелый воробей

Плохо

КТО ХОЗЯИН?

Язык и зубы

 СЕРАЯ ЗВЁЗДОЧКА 1

СЕРАЯ ЗВЁЗДОЧКА 2

 Две козочки

Лекарство от послушности 3

 Очень страшная история

НАСТОЯЩИЙ ДРУГ

Еж

Два товарища

 “Ты береги нас!”

Лев и мышь

 Осень

THE PIPER (Part three)

 

Ես հաճաախ օկտագործում եմ կայքեր

Դրանք են՝

Հայկական Հանրագիտարան

Վիքիպեդիա՝ ազատ հանրագիտարան

Fasebook

Գեղարվեստի կրտսեր դպրոց

Տիգրան Հայրապետյան գրադարան

Google

Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր

mail.office365.com

Ես ունեմ www.youtube.com-ում էջ տես այստեղ: Ես այս տարի բացահայտել եմ նոր առարկաներ: Ես այս տարի սկսեցի ավելիլավ յուրացնել առարկաները: Ես ունեմ բլոգ տես այստեղ: Այս տարի ես ընտրության գործենեթյունից ընտրել եմ մաթեմատիկա, որը դասավանդում է տիկին Մանիկը: Մենք այնտեղ խնդիրներ ենք լուծում, ուսուցողական խաղեր ենք խաղում: Ես այս տարվա ձեռքբերումն այն եմ համարում, որ վարչապետ Տիգրան Սարգսյանը այցելեց մեզ: Ես առցանց քննարկման չեմ մասնակցել: Ես ունեմ իմ բլոգում դրված շատ ուսումնական նյութեր:

Դրանք՝ են

Silent night

Скучная картина и Осенью

Մխիթարյան միաբանություն

Մխիթար Սեբաստացի

Ալմաստ/չմշակված ադամանդ

Լուսին

Արեգակ

Скучная картина 

Старая басняДва товарища

Բնական թվեր

Лев и мышь

Աթաբեկ Խնկոյան

Հոյ Նազան իմ

Ive Got Peace Like A River

Ես կայքում ունեմ ընդամենը մեկ նյութ:

Դա՝ է

Մեր բակի աշունը

Leave a Reply

